خراسان رضویاستان هاویژه

استقبال شهروندان از خدمات غیرحضوری شرکت گاز خراسان رضوی

رضا بهنام- خراسان رضوی- حسن افتخاریبا بیان مطلب فوق گفت: در مدت زمان پنج ماهه نخست سال 99، 28 هزار و 208 مورد تماس از طریق سامانه ارتباطات مردمی شرکت گاز خراسان رضوی با شماره 37074 پیگیری شده است که این رقم در مدت زمان مشابه سال قبل، 11 هزار و 964 مورد بود. وی افزود: شیوع گسترده ویروس کرونا و تاکید مراجع ذی صلاح به کاهش ترددهای غیرضروری در مکان‌های عمومی موجب شد تا استفاده شهروندان از خدمات الکترونیکی و غیرحضوری شرکت گاز خراسان رضوی همانند درگاه‌های اینترنتی www.egas.ir و www.nigc-khrz.ir و سامانه‌های تلفنی 1894 و 37074 افزایش یابد. مدیرعامل شرکت گاز استان تصریح کرد: این خدمات شامل اعلام قبض به روز، صدور قبض المثنی، وصل مجدد جریان گاز، اعلام رقم یا خرابی کنتور، انتقادات و پیشنهادات، رفع اشکالات قبض، پرداخت صورتحساب، درخواست تست کنتور، اعلام مراحل درخواست علمک و نحوه محاسبه گازبهای مصرفی می‌شود. افتخاری ادامه داد: شهروندان محترم مي‌توانند علاوه بر دريافت خدمات الكترونيكی، از ظرفيت سامانه‌هاي تلفني 37074 و 1894 برای پرداخت هزينه گازبهاي خود نیز استفاده کرده و با كاهش ترددهاي غيرضروري سهم ويژه اي در حفظ سلامت عمومي جامعه داشته باشند. مدیرعامل شرکت گاز خراسان رضوی خاطرنشان کرد: توسعه زیرساخت‌های الکترونیکی و غیرحضوری علاوه بر افزایش سرعت خدمت رسانی و شفافیت در اطلاع رسانی، موجب حفظ سرمایه‌های ملی کشور می شود. این مقام مسئول، سامانه تلفنی 37074 شرکت گاز خراسان رضوی را پل ارتباطي مردم و مسئولان دانست و گفت: این مرکز به عنوان نخستین سامانه پاسخگویی تلفنی در سطح شرکت ملی گاز ایران در سال 1394 تاسیس شد و هدف آن تسهیل دسترسی شهروندان به کانال های ارتباطی و ارتباط زنده و مستقیم با کارشناسان این شرکت است. گفتنی است؛ شرکت گاز خراسان رضوی وظیفه تامین گاز دو میلیون و 450 هزار مشترک شهری و روستایی معادل 77/9 درصد کل مشترکین گاز کشور را بر عهده دارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا