علمی و فناوری

گلکسی S23 آپدیت One UI 6 را بر پایه اندروید دریافت می‌کند

برنامه One UI 6 بتای مبتنی بر اندروید 14 سامسونگ اکنون به طور رسمی تایید شده است که برای کاربران سری گلکسی S23 در مناطق منتخب فعال است. این گزینه پس از افشای تصادفی منتشر شد که در آن شرکت بیانیه‌ای مطبوعاتی منتشر کرد و راه‌اندازی رسمی برنامه بتای One UI 6.0 مبتنی بر اندروید 14 را اعلام کرد.

بیانیه جدید سامسونگ تأیید می کند که این برنامه به ترکیب بازخورد واقعی کاربر در رابط کاربری جدید قبل از انتشار عمومی کمک می کند. مجموعه S23 که از برنامه بتا پشتیبانی می کند شامل Galaxy S23، Galaxy S23+ و Galaxy S23 Ultra است.

برنامه One UI 6.0 بتای مبتنی بر Android 14 اکنون برای کاربران Galaxy S23 فعال است. برای کاربرانی که از سیم‌کارت محلی در گوشی‌های مربوطه خود در این مناطق استفاده می‌کنند، می‌توانند از طریق برنامه Samsung Members به این برنامه دسترسی داشته باشند.

گلکسی S23 آپدیت One UI 6 را بر پایه اندروید دریافت می‌کند
گلکسی S23 آپدیت One UI 6 را بر پایه اندروید دریافت می‌کند

کاربران باید روی بنر بتای One UI در برنامه ضربه بزنند و سپس دکمه ثبت نام را فشار دهند تا بتوانند از طریق تنظیمات > منوی به‌روزرسانی نرم‌افزار، به‌روزرسانی بتا را دانلود کنند. انتظار می‌رود که اولین نسخه بتا دارای چندین باگ باشد و هر کسی که علاقه‌مند به به‌روزرسانی گوشی‌های سری گلکسی اس 23 خود به رابط کاربری مبتنی بر اندروید 14 است، باید از اطلاعات خود نسخه پشتیبان تهیه کند.

گسامسونگ سری گلکسی اس 23 خود را در فوریه امسال عرضه کرد. اگرچه نسخه بتای One UI 6.0 ابتدا برای کاربران مدل پرچمدار باز می شود، انتظار می رود که در نهایت برای سایر کاربران واجد شرایط گوشی های هوشمند سامسونگ نیز عرضه شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا