آخرین اخبار

جزئیات جلسه غیرعلنی مجلس با حضور سرلشکر باقری| طرح مباحث نظامی و آمادگی برای مقابله با تهدیدات

به گزارش نقش نیوز،‌‌ محمدحسین فرهنگی سخنگوی هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی امروز (سه‌شنبه ۲۷ خرداد ۹۹) بعد از جلسه غیرعلنی امروز درباره جزییات آن، اظهار داشت: در جلسه امروز مجلس به دلیل طرح مباحث طبقه‌بندی شده به صورت غیرعلنی برگزار شد، سردار سرلشکر محمدباقری رئیس ستاد کل نیروهای مسل مباحث دقیق و مستند و منسجمی را مطرح کردند که وی در این مباحث به توانمندی نظامی و دفاعی جمهوری اسلامی ایران و همچنین آمادگی کشورمان برای مقابله با هر گونه تهدید اشاره کردند.

وی در همین راستا افزود: رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در جلسه غیرعلنی امروز همچنین جایگاه جمهوری اسلامی در منطقه و سطح جهان از نظر نظامی و دفاعی اشاراتی را داشتند. همچنین سرلشکر باقری به محدودیت‌ها و مشکلات هم پرداختند.

سخنگوی هیأت رئیسه مجلس با بیان اینکه یکی از بهترین جلساتی که در طول سال‌های اخیر و روزهای اخیر داشتیم جلسه غیرعلنی امروز بود که رئیس ستاد کل نیروهای مسلح اظهارات بسیار دقیق و خوبی را مطرح کردند.

فرهنگی درباره طرح مباحثی پیرامون اصلاح ساختار مجلس در جلسه غیرعلنی، گفت: موضوع مطرح شده در این نشست مربوط به اصلاح ساختار نبود بلکه مباحث داخلی را مطرح کردیم؛ بخشی از این مباحث به آسیب‌شناسی بود که در همین راستا رئیس مجلس شورای اسلامی جمع‌بندی را در این باره مطرح کردند. ضمن اینکه نظرات، پیشنهادات و انتقادات نمایندگان مجلس هم در این نشست مطرح شد.

وی در پایان گفت: ‌در هر دو بخش جلسه غیرعلنی امروز مباحث مهمی مطرح شد که رئیس مجلس هم در پایان این نشست جمع‌بندی لازم را هم داشتند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا