علمی و فناوری

تاریخ معرفی OnePlus Ace 2 Pro مشخص شد: ۲۵ مرداد ۱۴۰۲

OnePlus Ace 2 Pro قرار است در مرداد ماه عرضه شود. OnePlus از طریق Weibo، ورود گوشی هوشمند جدید سری Ace را به عرصه فروش تایید کرده است.

برند چینی گوشی‌های هوشمند از طریق فروشگاه آنلاین رسمی خود، پذیرش پیش‌ رزرو برای OnePlus Ace 2 Pro را آغاز کرده است. گفته می‌شود که این دستگاه دارای پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 2 و 24 گیگابایت رم است.

OnePlus همچنین پوسترهایی را در پلتفرم میکروبلاگینگ چینی به اشتراک گذاشته است که طراحی این گوشی هوشمند را آشکار می کند. احتمالاً گوشی آتی جانشین OnePlus Ace Pro خواهد شد که سال گذشته معرفی شد.

تاریخ معرفی OnePlus Ace 2 Pro مشخص شد: ۲۵ مرداد ۱۴۰۲

پوسترهای آپلود شده توسط OnePlus نشان می دهد که OnePlus Ace 2 Pro دارای یک واحد دوربین سه گانه پشتی خواهد بود.

این در سایه های سیاه و فیروزه ای نشان داده شده است و دارای یک صفحه نمایش منحنی با یک سوراخ پانچ در مرکز است. اما عرضه وان پلاس اوپن در آگوست ممکن است به دلیل ارتقاء صفحه نمایش به تعویق بیفتد

OnePlus طراحی و مشخصات OnePlus Ace 2 Pro را از طریق صفحه فرود اختصاصی در وب سایت خود به نمایش می گذارد. این شرکت همچنین شروع به پذیرش پیش رزرو برای OnePlus Ace 2 Pro کرده است.

انتظار می رود OnePlus Ace 2 Pro دارای صفحه نمایش 6.7 اینچی 1.5K OLED با نرخ رفرش 120 هرتز باشد. گفته می‌شود این گوشی دارای یک نوار لغزنده هشدار و حسگر اثرانگشت در نمایشگر است.

گفته می شود تنظیمات دوربین پشتی سه گانه این گوشی شامل یک سنسور 50 مگاپیکسلی Sony IMX890، یک سنسور ثانویه 8 مگاپیکسلی و یک دوربین عکاسی 2 مگاپیکسلی است.

برای عکس های سلفی، ممکن است یک دوربین 16 مگاپیکسلی وجود داشته باشد. گفته می شود این باتری 5000 میلی آمپر ساعتی دارد و می تواند از شارژ سریع 100 واتی پشتیبانی کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا