Spotify محصول جدیدی را برای کمک به تیم های توسعه نرم افزار در تست A/B معرفی می کند
Spotify در حال معرفی یک محصول تجاری جدید برای تیم های توسعه نرم افزار به نام “Confidence” است که بر اساس پلت فرم آزمایشی بومی خود ساخته شده است.
Confidence به گونهای طراحی شده است که تیمها را برای راهاندازی، اجرا، هماهنگی و تجزیه و تحلیل تستهای کاربر خود آسان کند تا بتوانند به سرعت ایدههای خود را بهینه کنند. Confidence در حال حاضر فقط به عنوان نسخه بتا خصوصی در دسترس است.
این شرکت در یک پست وبلاگی نوشت: «دانشمندان و مهندسان داده اسپاتیفای سال ها در حال توسعه و بهبود روش های آزمایش محصول ما بودهاند.
پلتفرمی که ما ساختهایم بهترین روشها و قابلیتهای آزمایشی را برای همه تیمهایمان مقیاس میدهد، به زودی این پلتفرم آزمایشی در دسترس هر شرکتی قرار خواهد گرفت که بخواهد ایده هایی را به روشی که ما در Spotify انجام می دهیم بسازد، آزمایش کند و شعار این برنامه این است: (سریع، قابل اعتماد و با اطمینان)
اطمینان از سه طریق در اختیار مشتریان قرار خواهد گرفت. اول، می توان آن را به عنوان یک سرویس مدیریت شده اجرا کرد، به این معنی که می توانید به پلتفرم آزمایشی به عنوان یک وب سرویس مستقل که توسط Spotify مدیریت می شود، دسترسی داشته باشید. دوم، شما می توانید آن را به عنوان یک افزونه Backstage اجرا کنید. در آخر، میتوانید پلتفرم Confidence را از طریق API ها در زیرساخت خود ادغام کنید.
شایان ذکر است که Confidence دومین محصول تجاری Spotify برای کسب درآمد از توسعه دهندگان است. قبلاً هم، Spotify از برنامه خود برای کسب درآمد از توسعه دهندگان از طریق پروژه متن باز Backstage خود رونمایی کرد.