آخرین اخبارعلمی و فناوری

عدسی زایس و ویژگی های آن

 

فروش عدسی زایس با قیمت بسیار مناسب از طریق فروشگاه عینک آفتابی و طبی صمصام( گلسس کالا سابق ) ارائه می‌ گردد. شرکت زایس همواره پیشگام در نوآوری‌ های لنز های عینک می‌ باشد. این شرکت به تولید انواع عدسی و لنز می‌ پردازد به طوری که استاندارد در صنعت عینک جهان را تعریف می‌ کند. محصولات شرکت زایس بی‌ نظیر هستند و از نظر کیفیت در سراسر جهان شناخته شده‌ اند. انواع دوربین‌ ها، میکروسکوپ‌ ها و عدسی عینک از طریق این شرکت به تولید رسیده‌ اند که کیفیت بسیار بالایی دارند. برند زایس در سال ۱۸۴۶ توسط کارل زایس راه اندازی شد. این شرکت در اوایل فعالیت‌ های خود را در عرصه‌ های مختلف اپتیکی آغاز نمود. این شرکت با فعالیت گسترده و انجام آزمایش‌ ها و تحقیق‌ های لازم جهش بسیار بزرگی داشت. برای خرید عدسی زایس نیاز است که به نمایندگی فروش عدسی زایس آلمان مراجعه کنید. شرکت زایس توانست در سال ۱۹۱۲ عدسی‌ های طبی را به تولید برساند. بنابراین اولین عدسی طبی از جنس شیشه به تولید رسید. عدسی طبی از تولیدات شرکت زایس بود که با نام تجاری عدسی شیشه‌ ای پانکتال رونمایی شد. در واقع این نوع عدسی اولین عدسی با تقارن محوری و کانون نقطه‌ ای بود. این شرکت امروزه توانسته بسیاری از تولیدات خود را ارتقا بخشد و سابقه بسیار خوبی را برای خود ایجاد کند به همین دلیل برند زایس همواره دارای طرفداران بسیار زیادی می‌ باشد. عدسی زایس از تولیدات این شرکت است که برای انواع عینک‌ ها مورد استفاده قرار می‌ گیرد. فروشگاه عینک آفتابی و طبی صمصام(گلسس کالا سابق) این افتخار را دارد که به عنوان نمایندگی فروش عدسی زایس ZEISS آلمان ، فروش عدسی زایس در ایران را ارائه می‌ نماید. برای خرید عدسی زایس به سایت این مجموعه مراجعه نموده و خریدتان را با مناسب‌ ترین قیمت و به صورت مطمئن انجام دهید. قیمت عدسی در نمایندگی فروش عدسی زایس ZEISS آلمان بسیار مناسب ارائه می‌ گردد.

خرید عدسی زایس

 ویژگی‌ های عدسی زایس

عدسی ZEISS با کیفیت و عملکرد بسیار خوبی که دارد، دارای ویژگی‌ های متمایز از سایر عدسی‌ ها می باشد. این عدسی‌ ها مقاومت بسیار بالایی دارند و با خواص ضد بازتاب بهبود یافته می‌ توانند بهترین دید را ایجاد کنند. پاک شوندگی آسان از جمله ویژگی‌ های عدسی زایس است، همچنین این عدسی‌ ها خستگی چشم را کاهش داده و آسایش و راحتی بیشتری را در زمان استفاده ایجاد می‌ کند. عدسی زایس شفافیت و قدرت تشخیص بالایی دارد و همچنین دید خوبی را در شب ایجاد می‌ نماید. برای خرید عدسی زایس از طریق سایت این مجموعه می‌ توانید محصولات را مشاهده نموده و خریدتان را به صورت مطمئن از این نمایندگی فروش عدسی زایس ZEISS آلمان انجام دهید.

انواع عدسی زایس

  • عدسی های تک دید

یکی از انواع تولیدات زایس، لنز عینک های تک دید هستند که ممکن است انواع لنز عینک تکی برای شما کافی باشد اما نیاز است که به سراغ گزینه‌ های دیگر هم بروید تا انتخاب مناسبی را با مقایسه انجام دهید. لنز های تک دید وضوح بسیار بالایی را دارند زیرا شامل یک لنز عینک تخت و نازک هستند و دارای پوشش‌ هایی برای ایجاد مزیت‌ های بیشتر می‌ باشند.

  • لنز های blueguard

یکی دیگر از انواع عدسی زایس ، عدسی بلوگارد می‌ باشد. عدسی زایس‌ در این نوع موجب رفع خستگی چشم می‌ شود و اگر مدت زمان زیادی را برای تماشای صفحه نمایش‌ های تلفن همراه و کامپیوتر بپردازید، این لنز ها طوری طراحی شده‌ اند که فشار ناشی از لوازم دیجیتالی را با فناوری مسدود کننده نور آبی رفع می‌ کنند.

  • لنز عینک پیشرونده

در خرید عدسی زایس از موارد دیگر عدسی های پیشرونده می‌ باشد. در صورتی که دید نزدیک خوبی هم داشته باشید و تنها مشکل شما دید از راه دور باشد، این به این معنی نیست که همواره همینطور خواهد بود به همین جهت افراد باید دقت کنند که لنز پیشرونده می‌ تواند به جای چندین عینک مورد استفاده قرار گیرد.

خرید عدسی زایس

  • عدسی عینک Smartlife

در زندگی امروزی با دید های مختلف از فواصل مختلف مواجه هستیم به همین دلیل عدسی زایس اسمارت لایف طوری طراحی شده که بتواند میدان دید وسیعی را از هر زاویه‌ ای به کاربر بدهد.

  • عدسی عینک drivesafe

از دیگر موارد در خرید عدسی زایس برای راننده‌ ها، استفاده از عدسی های درایو سیو است. این نوع از عدسی زایس در شرایط آب و هوایی متغیر و دید در شب بسیار مناسب می‌ باشد. بنابراین رانندگان برای اینکه موقعیت‌ ها را بهتر درک کنند و دید دقیق و سریعی داشته باشند، می‌ توانند از این عدسی استفاده کنند.

 

  • عدسی عینک اداری

در محیط‌ های اداری زمان زیادی صرف کار با کامپیوتر می‌ شود و به همین دلیل دید مانیتور بسیار مهم می‌ باشد. در صورتی که از عدسی مناسب استفاده نشود ممکن است فشار چشم بسیار زیاد باشد به همین دلیل عدسی زایس در نوع اداری برای دید بهتر برای کار با رایانه‌ ها طراحی شده است. با استفاده از این عدسی‌ ها شما می‌ توانید حروف و اعداد کوچک را مشاهده کنید و مدت‌ ها به کار با صفحه نمایش کامپیوتر بپردازید.از طریق نمایندگی فروش عدسی زایس ZEISS آلمان انواع عدسی ZEISS  را با بهترین قیمت تهیه کنید.

  • لنز عینک آفتابی

در زمان‌ هایی که در معرض اشعه ماورا بنفش خورشید هستید نیاز است که محافظتی را از چشمان خود در نظر بگیرید. در صورتی که از عینک طبی استفاده می‌ کنید برای اینکه عینک آفتابی بزنید شاید بتوانید عینک خود را عوض کنید. لنز عینک آفتابی زایس نور مضر خورشید را به صورت ۱۰۰ فیلتر می‌ کند. عدسی زایس برای عینک‌ های آفتابی دارای گزینه‌ های پلاریزه برای زمان‌ هایی که لنز پلاریزه مفید است، دارند.

  • عدسی عینک energizeme

این نوع عدسی زایس برای افرادی مناسب است که از عدسی های تماسی استفاده می‌ کنند. افرادی که یک روز طولانی از عدسی استفاده می‌ کنند چشم‌ هایشان خسته و دچار خارش می‌ شود به همین دلیل این نوع عدسی طراحی شده است که بدون ناراحتی و مشکل بتوان از آن استفاده کرد. در این نوع عدسی زایس، فناوری مسدود کننده نور آبی و محافظت در مقابل نور ماورا بنفش خورشید به کار رفته است.

خرید عدسی زایس

خرید عدسی زایس با قیمت مناسب

در صورتی که می‌ خواهید خرید عدسی زایس را با قیمت مناسب انجام دهید، نیاز است که به نمایندگی فروش عدسی زایس ZEISS آلمان مراجعه کنید. زمانی که فریم عینک را بر اساس فرم صورت انتخاب می ‌کنیم گاها انتخاب لنز عینک مناسب فراموش می‌ شود. عدسی‌ های عینک در طول زمان دستخوش تغییرات شده‌ اند و دیگر همانند عدسی‌ های قدیمی ضخیم و سنگین نمی‌ باشند. عدسی‌ های امروزی سبک بوده و عملکرد های مختلفی را دارند. از برند های بسیار معتبر و شناخته شده در سراسر جهان در زمینه تولید عدسی برند زایس می‌ باشد. عدسی زایس دید بهتر را برای محصولاتش در نظر گرفته است. این برند با حکاکی لیزری بر روی عدسی، دقت و کیفیت آن را بالا برده است. بنابراین این عینک‌ ها در شرایط مختلف قابل اعتماد هستند. هر فردی برای اصلاح بینایی نیاز به نیاز های مختلفی دارد بنابراین عدسی طبی باید به صورت شخصی سازی و با ویژگی‌ های هر فرد انتخاب شود زیرا ممکن است عدسی که برای یک فردی بسیار عالی باشد برای فرد دیگر ایده ‌آل نباشد. به همین جهت عدسی تنوع بسیار بالایی را برای رفع نیاز بینایی در نظر گرفته است.

فروشگاه عینک آفتابی و طبی صمصام( گلسس کالا سابق) به عنوان نمایندگی فروش عدسی زایس ZEISS آلمان توانسته انواع عدسی زایس را متناسب با نیاز کاربران ارائه نماید.برای خرید عدسی زایس به سایت این مجموعه مراجعه فرمایید.

https://glasseskala.com/

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا