آخرین اخبارسیاسی

فریاد رهایی قدس درسراسر ایران

راهپیمایی «روز قدس» امروز در تهران و همزمان در سراسر کشور برگزارشد و از جدیدترین موشک‌های بالستیک ایران رونمایی شد. بیش از ۵ هزار عکاس، خبرنگار و تصویربردار داخلی و خارجی راهپیمایی روز قدس را پوشش خبری و رسانه‌ای دادند.

نوشته های مشابه

شعار اصلی راهپیمایان روز قدس امسال، «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل»، «مرگ بر آل‌سعود و خائنین منطقه و «تداوم شعار «آزادی فلسطین و قدس شریف» انتخاب شده است.

به گزارش نقش نیوز ، همچنین،سرلشکر حسین سلامی – فرمانده کل سپاه پاسداران اسلامی در پیش خطبه نماز جمعه این هفته تهران، خاطرنشان کرد: شما می‌بینید که دیگر آمریکا تکیه گاه مطمئنی برای شما نیست و کاخ سفید به بیت عنکبوتی تبدیل شده است. بیت الابیض (کاخ سفید) امروز به همراه نظام امنیتی شما یک لانه عنکبوتی است. شما می‌بینید ، آمریکا از افغانستان می‌گریزد و از عراق در حال گریختن است و در حاشیه سیاست‌های منطقه جای دارد و دیگر نمی‌تواند به شما کمک کند و آمریکا برای شما همانند آمبولانسی است که وقتی مریضی می میرد، به فریادش می‌رسد.

سردار سلامی در ادامه خطابه‌هایش به اسرائیل تذکر داد و گفت: سخن را کوتاه می‌کنم و به شما این نکته را می گویم که شرارت‌های خود را خاموش کنید. شما می‌دانید ما اهل عمل و واکنش هستیم. پاسخ‌های ما دردناک است و شرایط را برای اهداف خود فراهم می‌کنیم. ما شما را رها نمی‌کنیم، منتظر باشید؛ پاسخ‌های ما را دیده‌اید. امروز هم می گویم ، اگر کوچک‌ترین عمل جاهلانه و شرارت آمیز از شما سر بزند ، بهتر از من می‌دانید چه بر سرتان خواهد آمد.

وی گفت: به فلسطین قهرمان و عزیز هم می گویم ادامه بدهید؛ نصر الهی با شما است. شما چه در غزه، چه در کرانه، چه در صحن مبارک مسجد الاقصی متحد هستید و مطمئن باشید ، دشمن شما به سمت اضمحلال و زوال پیش می‌رود و قدرت شما در حال جان گرفتن است. حضور ملت در راهپیمایی امسال هم ، مثل همیشه یکپارچه بود، از شمال و جنوب گرفته تا شرق و غرب، از خزر تا خلیج‌فارس، از هامون تا ارومیه، از زاگرس و البرز تا کویر ایران؛ همه حضور و صحنه حمایت از فلسطین بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا