آخرین اخبارخراسان جنوبی

در نشست کمیته های اقدام مشترک تنظیم بازار استان ها تشریح شد؛روند اجرای طرح مردمی سازی توزیع عادلانه یارانه ها

نقش نیوز – خراسان جنوبی – رضا بهنام :در نشست کمیته های اقدام مشترک تنظیم بازار استان ها، روند اجرای طرح مردمی سازی توزیع عادلانه یارانه ها تشریح شد.
نشست کمیته های اقدام مشترک تنظیم بازار استان ها به صورت ویدئو کنفرانسی، با حضور سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری و تعدادی از مدیران دستگاه های مرتبط استان به ریاست معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای وزارت کشور برگزار شد.
در این جلسه که با حضور معاون امنیتی و انتظامی وزارت کشور و برخی مسئولین کشوری همراه بود، برنامه ها و اقدامات مربوط به پرداخت یارانه مستقیم برای خرید کالاهای یارانه ای تبیین و مورد بررسی قرار گرفت.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای وزارت کشور در این نشست بر ضرورت اطلاع رسانی لازم در این خصوص و اقناع سازی و آمادگی جامعه جهت اجرای طرح مردمی سازی توزیع عادلانه یارانه ها تأکید نمود.
کوشش تبار متذکر شد: لازم است وضعیت موجودی کالاهای اساسی و ضروری در استان ها به صورت روزانه و مستمر رصد شود تا مشکل و کمبودی در تأمین این اقلام برای مردم به وجود نیاید.
وی بر اتخاذ تمهیدات لازم درخصوص تأمین سرمایه درگردش مورد نیاز واحدهای تولیدی مورد نظر و آمادگی کامل استان ها در اجرای این طرح تأکید کرد و از معاونین هماهنگی امور اقتصادی و امنیتی و انتظامی استانداری های سراسر کشور خواست؛ تمام توان و ظرفیت خود را جهت اجرای مناسب طرح مردمی سازی توزیع عادلانه یارانه ها بکار گیرند.
میراحمدی معاون امنیتی و انتظامی وزارت کشور نیز در ادامه آمادگی استان ها در اجرای این طرح و اتخاذ تمهیدات امنیتی و انتظامی جهت جلوگیری از هرگونه تبعات امنیتی و اجتماعی احتمالی را خواستار شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا